8 lutego w jednej z warszawskich restauracji firma Pick and Taste zorganizowała dla klientów firmy Hubert Burda Media „ekskluzywne spotkanie” z elementami szkolenia multimedialnego. Formuła „Dwa w jednym” nie tylko łączy dwa rodzaje szkoleń z naszej oferty, ale również dwa produkty, którymi tym razem były whisky i cygara.
Głównym tematem spotkania była szkocka whisky. Degustowane trunki pochodziły głównie z regionu Speyside – Balvenie, Glenfiddich, Macallan, Speyside, którym dzielnie stawił czoło przedstawiciel Islay – Ardbeg.
Zdania wśród uczestników na temat walorów aromatyczno-smakowych były podzielone. Zdecydowana większość za najlepszą whisky wieczoru uznała 12 letnią Balvenie oraz 15-letniego Glenfiddicha. Najmniej do gustów przypadły 18-letni Macallan oraz 25-letni Speyside. Dużym zaskoczeniem i jednocześnie powodem do zadowolenia były bardzo pozytywne opinie o 10 letnim Ardbegu. Ta torfowa, pełna medycznych oraz morskich zapachów i smaków whisky, szczególnie przypadła do gustu nielicznie reprezentowanym kobietom.
Po około dwu i pół godzinnej degustacji przeplatanej licznymi zdjęciami starych i bardzo drogich edycji szkockich whisky przyszła kolej na drugi ważny moment wieczoru – wyrafinowane cygara. Nasi goście mieli do wyboru kilkanaście cygar. Podczas degustacji uczestnicy dowiedzieli się miedzy innymi jak poprawnie przygotować i palić cygaro oraz jaki osprzęt jest najodpowiedniejszy podczas degustacji i codziennego użytkowania.
Cały wieczór został od początku do końca przygotowany przez firmę Pick and Taste. Naszym zadaniem było znalezienie odpowiedniego miejsca, dobór menu do degustowanych trunków, stworzenie zestawów upominkowych dla każdego z uczestników, zaangażowanie hostess oraz przeprowadzenie samej degustacji.
Liczne pozytywne komentarze Gości utwierdziły nas w przekonaniu, że formuła dwa w jednym może bardzo uatrakcyjnić degustacje.